Regulament

Dragi oaspeţi,

 

 

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Del Corso, de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare

Pentru mai multă flexibilitate recomandăm ca rezervările să fie efectuate fie direct la noi prin intermediul webiste-ului www.hoteldelcorso.ro, fie prin transmiterea cererilor de rezervare la adresa de e-mail reservation@hoteldelcorso.ro, fie prin rezervare la numărul de telefon la +40-(0)256289289.

Rezervările vor fi garantate cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a anula rezervarea si a reține suma aferentă primei nopți de cazare.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris pe adresa de e-mail reservation@hoteldelcorso.ro până la ora 12:00 în ziua de check-in.

Excepție de la această regulă fac rezervările ce depășesc 5 camere. Pentru rezervări mai mari de 5 camere, condițiile de anulare se stabilesc pentru fiecare caz în parte.

Tarife

Tarifele de cazare diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care se optează, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră.

 

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15:00.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12:00.

În cazul în care în prima zi de sejur se dorește camera înainte de ora 15:00, se va onora solicitarea în funcție de disponibilitate, contra unui cost suplimentar de 10 euro/h.

În cazul în care în ultima zi de sejur camerele se eliberează după ora 12:00, puteți beneficia de un late check-out în funcție de disponibilitate cu un cost suplimentar de 10 euro/h. În cazul în care ora de late check-out depășește ora 18:00 se va încasa 100% din contravaloarea nopții de cazare.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele voluminoase la recepție, fără costuri suplimentare, asigurandu-se că acestea sunt încuiate/închise corespunzător.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, se va percepe un cost suplimentar/h, conform celor mai sus menționate.

Cazare minori

Cazarea minorilor se poate face doar dacă sunt însoțiți de un adult.

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-10 ani este gratuită, când sunt folosite paturile existente.

Pentru copiii sub 2 ani oferim pătuț, în limita disponibilității, fără costuri suplimentare. Pentru a putea onora solicitarea, la efectuarea rezervării,  vă rugăm să ne comunicaţi dacă aveţi nevoie de un pat suplimentar pentru copil.

Doar categoria de camere superior, deluxe și executive pot găzdui pat suplimentar pentru copil.

Toți copiii cu vârste mai mari de 10 ani sunt considerați adulți și  pentru aceștia se va achita suplimentul pentru a doua sau a treia persoană, după caz (13 euro).

Signalistică

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului sau alte informații suplimentare, vă rugăm să luați legătura cu personalul din recepție.

Mesaje transmise cu ajutorul economizorului din cameră:

  • activarea butonului DND (do not disturb/nu deranjați) - dacă butonul respectiv este activat, cartelele de housekeeping și tehnic nu funcționează, fiindu-le restricționat accesul în camera dumneavoastră;
  • programul pentru verificarea utilităților și a curățeniei este în intervalul orar 7.00 – 15.00; dacă aveți o preferință în ceea ce privește alegerea unei ore la care să se verifice utilitățile și să se facă curațenie, va trebui să comunicați acest lucru la recepția hotelului;
  • activarea butonului Make my room – prin acest mesaj se solicitată efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, veți achita diferența de tarif iar oaspeții sunt obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Numărul de oaspeți pe care îi puteți primi în cameră este de maximum 2, în fucție de capacitatea fiecărei camere în parte.

Dress Code

Hotel Del Corso nu impune un cod vestimentar special, dar recomandă decența și respectul atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția hotelului persoanele lipsite de obiecte vestimentare adecvate sau îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort sau încălțate neadecvat (șlapi).

 

Modalități de plată

Pentru plata serviciilor, sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În acest ultim caz, trebuie prezentat la cazare OP-ul vizat de către bancă. În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, este obligatorie preautorizarea unui card sau depozit în numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

Gratificații și costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor. Bacșișul nu este inclus pe nota de plată.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta hotelului nostru conform legislației aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Există spații special amenajate pentru fumători în aer liber.

În cadrul hotelului există doar camere pentru nefumători iar în cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 1000 RON/noapte reprezentând serviciile de curățenie și igienizare a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

 

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte în cadrul restaurantului Argentinian Steakhouse aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7:00 şi10:00  (de luni până vineri)
  • 7:30 şi10:30  (sâmbătă și duminică)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, dacă normele legale în vigoare la acel moment nu impun anumite restricții în acest sens, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costa 13 EUR/persoană (va fi utilizat cursul de schimb al BNR + 1% din ziua respectivă).

Programul restaurantului este zilnic în intervalul 12:00 – 23:00 (programul poate suferi modificări dacă normele în vigoare la acel moment o impun).

Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru zona de bar situată la parterul hotelului, în incinta restaurantului.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, în următoarele intervale orare:

  • 7:00 A.M. şi 10:00 A.M. (de luni până vineri) – mic dejun
  • 7:30 A.M. şi 10:30 A.M. (sâmbătă și duminică) – mic dejun
  • 12:00 P.M. și 21:00 P.M. (de luni până duminică) – restaurant Argentinian Steakhouse

Sauna și sala de fitness

Sauna și sala de fitness sunt gratuite pentru oaspeții hotelului, dacă normele legale în vigoare la acel moment nu impun anumite restricții în acest sens.

 

 

 

Spațiul de parcare și autoturismele

Punem la dispoziția clienților, în limita disponibilității, 17 locuri de parcare – supraterană supravegheată video.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Deținem sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în camere și de deschidere a seifurilor.

Pentru depozitarea obiectelor de valoare, recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotel Del Corso, dar oferim tot suportul posibil pentru returnarea produselor/obiectelor gasite in incinta hotelului.

Asistență specială

Asigurăm accesul persoanelor cu dizabilități în incinta hotelului și a restaurantului. Pentru detalii suplimentare legate de accesibilitate, vă rugăm contactați recepția hotelului.

Confidențialitatea informațiilor

Informațiile confidențiale cu care angajații noștri intră în contact vor fi tratate cu maximă seriozitate și discretie, societatea având implementate proceduri adecvate privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel încât toate informațiile cu care intrăm în contact să fie păstrate în siguranță.

 

 

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, DEL CORSO FAMILY SRL prelucrează în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți și imaginile reprezentative.

Pentru mai multe informații privind operațiunile de prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați informațiile dispuse în cadrul notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibile la adresa de internet www.hoteldelcorso.ro/nota-informare-prelucrare-date-caracter-personal sau la recepția hotelului.

Pentru orice solicitare ne puteți contacta la adresa de e-mail: office@hoteldelcorso.ro printr-o cerere scrisă, datată și semnată, care să permită identificarea dumneavoastră și în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită a se interveni.

Politica de protecție a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos.

Dispute și reclamații

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri, care au  putut fi evaluate la acel moment, pe bază de documente justificative;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit;
  • au fumat în incinta hotelului.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești  din Timișoara.

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze acestui regulament, precum și normelor de conviețuire sociale și morale.

De asemenea, clienții trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lor, comportându-se ca veritabili proprietari.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, anunțănd imediat clientul că trebuie să părăsescă incinta  și solicitând intervenția forțelor de ordine, în caz contrar.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul pe proprietatea noastră a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotel Del Corso va fi suportată de către cei găsiți vinovați de producerea acestora.

Protecție în caz de incendiu

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Clădirea deține autorizație de funcțioanare ISU. Camerele sunt dotate cu detectoare de fum și plan de evacuare, cel puțin 2 extinctoare pe fiecare etaj.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Clauze finale

Vă informăm că, în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotel Del Corso (cazare, restaurant, SPA, evenimente), declarați că ați luat la cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-ați acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând, urmând a se afișa noile modificări înainte ca acestea să-și înceapă aplicabilitatea.

 

Mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut!

Adresa
Timisoara
Calea Bogdanestilor nr. 18
Telefon
Informatii si rezervari
Adresa de email
Informatii si rezervari
Delcorso Hotel
Facebook Twitter Instagram Youtube
© COPYRIGHT 2021 DEL CORSO HOTEL